Domenii
  Top Expert
1 djbrain 44355
2 subofferul 5220
3 robica 4610
4 krystyana84 3980
5 elena2008 2690
  Top Statistici
Membri inscrisi 96837
Intrebari 35959
Raspunsuri 164755
  Contact
nume
email
Introduceti textul din imagine
(pentru evitarea spam-ului):
Numar random
 
introduceti mesajul
email admin: adip.at.myexpert.ro
Consultanta ISO, Audituri Interne - Business Advising Team
Vizualizare intrebare
Intrebare
bullet despagubire enel de gumy007
buna ziua. am avut ghinionul ieri in urma unei furtuni sa trazneasca in stalpul din fata casei. si bineinteles laptopul era in priza... si mi lo  prajit... laptopul are 5 luni de cand il am am acte la el tot.... se poate cere despagubire la enel?  si daca te despagubeste...
Tags:
10
puncte
961
vizualizari
17-08-2015 16:44:21
Data intrebarii:
(0.00 - 0 voturi)
Ratings: 
Pentru a putea bifa optiunea de notificare in email in cazul adaugarii de comentarii la aceasta intrebare trebuie sa fiti logat.
Daca nu aveti cont, click Aici
Raspunsuri
Comentariul lui:
17-08-2015 16:52:39
Data:
Da, se poate.
Trebuie sa depui cerere in maxim 3 zile la ghiseu sau online aici:
www.enel.ro/crosweb/contact/index

Clientul va transmite, în termen de 3 zile lucrătoare de la data apariţiei șocului de tensiune (supratensiune) care a produs deteriorarea receptoarelor electrice, o sesizare scrisă furnizorului de energie electrică utilizând una dintre următoarele modalităţi de contact: prin poştă, fax, website Enel - consultă secţiunea de Contact sau prin prezentarea la Centrele de Relaţii cu Clienţii Enel.

În sesizare se vor menţiona: numele, prenumele, adresa, numărul de telefon al clientului reclamant, ora şi data la care a intervenit defecţiunea, receptoarele electrice care au fost deteriorate.

Pentru acordarea de despăgubiri trebuie îndeplinite cumulativ trei condiţii minime de către client:

    acesta deţine un contract de furnizare a energiei electrice în vigoare la data producerii daunei;
    nu a declarat furnizorului, pe proprie răspundere, că nu deţine aparat radio/TV, pentru situaţia în care se reclamă defecţiuni la aparatele de radio sau televizoare;
    a anunţat, în scris, furnizorul de energie electrică/operatorul de distribuţie în termen de cel mult 3 zile lucrătoare de la data apariţiei şocului de tensiune care a produs deteriorarea receptoarelor electrice.


Dacă sunt îndeplinite toate cele 3 condiţii sesizarea este transmisă de către personalul abilitat spre analiză Operatorului de distribuţie.

Operatorului de distribuţie va cerceta prin comisia stabilită în acest scop cauzele deteriorării receptoarelor electrice şi va încheia procesul - verbal de constatare.

Analiza sesizărilor se face ţinându-se cont de următoarele aspecte:

Dacă evenimentele descrise în reclamaţie sunt confirmate de evidenţele operative, comisia se deplasează la domiciliul clientului pentru a constata şi analiza cele menţionate în sesizare, şi verifică următoarele aspecte:

    clientul se încadrează în puterea aprobată prin avizul tehnic de racordare;
    receptoarele electrocasnice defecte au fost omologate şi au fost alimentate cu energie electrică prin circuite prevăzute cu protecţii la scurtcircuit şi supracurenţi, corect dimensionate, corespunzătoare prescripţiilor tehnice în vigoare;
    instalaţia electrică interioară se află într-o stare corespunzătoare din punct de vedere tehnic, în conformitate cu prescripţiile tehnice.


Dacă evenimentele descrise în reclamaţie nu se confirmă în evidenţele operative, şi constată că defecţiunile nu au fost provocate din vina Operatorului de distribuţie, remedierea acestora priveşte în exclusivitate clientul în cauză.

În cazul în care se confirmă evenimentul şi este vina Operatorului de distribuţie, clientul va fi înştiinţat în scris şi va trebui să prezinte următoarele documente pentru acordarea despagubirii:

    chitanţele şi facturile fiscale de achiziţie, respectiv dovada dreptului de proprietate a aparatelor electrocasnice deteriorate, în original;
    chitanţele şi facturile fiscale, în original, în care sunt menţionate sumele plătite la o unitate autorizată să repare receptoare electrocasnice în termen de 60 de zile de la apariţia şocului de tensiune;
    clientului i se comunică locaţia unde se depune documentaţia şi i se solicită date pentru stabilirea modalităţii de plată: date personale,contul bancar, banca, etc.



Documentaţia poate fi trimisă prin poştă sau poate fi depusă personal de către client la sediul indicat în corespondenţa menţionaţă anterior. 
* Raspuns acceptatVoturi: 2 Voteaza



Raspunde / Comenteaza
Adauga un comentariu / raspuns:
Va rugam sa selectati unul din campuri: Utilizator nou Utilizator inregistrat
Ataseaza fisiere» (Max 200KB)