Domenii
  Top Expert
1 djbrain 44355
2 subofferul 5220
3 robica 4610
4 krystyana84 3980
5 elena2008 2690
  Top Statistici
Membri inscrisi 96837
Intrebari 35956
Raspunsuri 164737
  Contact
nume
email
Introduceti textul din imagine
(pentru evitarea spam-ului):
Numar random
 
introduceti mesajul
email admin: adip.at.myexpert.ro
Consultanta ISO, Audituri Interne - Business Advising Team
Vizualizare intrebare
Intrebare
bullet oameni de nicu321
Oamenii se tot plang de asa numita "decadere" morala, intelectuala, umana a societatii. Dar vreau sa stiu cand a fost mai bine, in ce epoca in ce secol? Cand oamenii au avut o media de viata atat de mare? cand stiinta a cunoscut o adevarata explozie de noi cunostinte intr-o perioada atat de scurta ca in secolul XX-XXI. In ce secol oamenii au avut un trai mai bun decat acesta(cazurile retardate din africa nu se pun, aia nu fac parte din lumea moderna, inca)? in ce secol omul a avut mai multa libertate decat acum?In ce secol omul de rand a avut o oportunitate mai mare decat acum sa se afirme, fara sa fie nevoit sa fie bogat sau dintr-o familie cu "sange albastru".In ce secol a fost o egalitate intre oameni mai mare decat acum(nu ma refer la egalitate sociala si la egalitate rasiala)?

Societatea noasta a evoluat in toate privintele, dar cu toate astea unii oameni se tot plang de nu stiu ce decadere care este doar in creierul lor bolnav. Oamenii astia au impresia ca societatea actuala a decazut de la o stare primordiala de paradis la starea actuala care ar fi una depreciata.

Dati-mi si mie secolul in care omul a fost ceea ce trebuia, sa stiu, sa nu mor mai prost decat sunt deja.

Tags:
0
puncte
3774
vizualizari
15-07-2012 10:15:57
Data intrebarii:
(0.00 - 0 voturi)
Ratings: 
Pentru a putea bifa optiunea de notificare in email in cazul adaugarii de comentarii la aceasta intrebare trebuie sa fiti logat.
Daca nu aveti cont, click Aici
Raspunsuri
Comentariul lui:
15-07-2012 10:17:43
Data:
Decaderea morala, intelectuala, umana sint 3 lucruri complet diferite.
Este bine ca traim 80 de ani, dar traim in stres permanent ?

Daca nu te referi la egalitate sociala si la egalitate rasiala... la ce fel de egalitate te referi ??
Cele doua sint importante si nu se intilnesc prea des, la scara mondiala. 
* ComentariuVoturi: 13 Voteaza


Link sponsorizat

Comentariul lui:
15-07-2012 10:27:39
Data:
In tot acest "bine" se ascunde si un un rau, mai mult sau mai putin vizibil...

este adevarat ca avem o medie de viata ridicata, dar cu ce folos cand vei ajunge o leguma care consuma O2 degeaba si nu mai are forta de lucru, si ajungi la un moment dat sa se rogi sa mori.mai multi oamenii, mai multi batrani, mai putine resurse, deci nu vad neaparat ceva bun in media de viata crescuta care poate fi una din cauzele suprapopularii, a aparitiei starvitiei si a lipsei de apa.

si stiinta si-a luat un mare avant insa de naiba devin niste maniaci astia cu encefalul supradimensionat? niste dependenti care descopera si tot descopera, insa omul de rand ajunge sa fie privat de informatia lor... ei stiu mult mai multe si ma irita la culme ca se indeparteaza de noi, oamenii de rand, cu informatia.

Nu stiu la ce trai bun faci referire, nu ai observat ca odata cu trecerea deceniilor au aparut boli noi, asazisele boli ale secolului 21, daca prin "trai bun" te referi la comfort atunci ai dreptate, in secolul asta ne simtim chiar bine.

Deci avem libertate, ne putem afirma in voie pe scara socio-prfesionala, traim in comfort si "mana-n mana" cu tehnologia, dar secolul acesta are parti rele cu siguranta, depinde cum vrei sa privesti...
poate ca ne-a "intrecut" perioada XV-XVI, nu stiu cu exactitate, nu am trait atunci, traiesc in XXI. 
* ComentariuVoturi: 13 Voteaza

Comentariul lui:
03-08-2012 15:14:05
Data:
"Oamenii se tot plang de asa numita \"decadere\" morala, intelectuala, umana a societatii.\"

Prin faptul ca in acest secol este facut de unii oameni un secol al \"decaderii\" asta nu inseamna ca este asa , ci din potriva , dar aceste critici nu apar de nicaieri , totul are un sens bine definit la timpul potrivit.
Asadar fiecare om in functie de cultura , educatie , mediu social are un rol pt. societate dar si opinii total diferite despre aceasta era neozoica.
Poate ai vrut să spui ca unii se plang , nu oamenii  per general .
Cu toate ca fiecare secol aduce ceva nou Pamantului bun sau rau , totul se invarte in jurul nostru , iar acest lucru face ca in functie de cat de multa importanta acordam noi unor lucruri , pe atat sunt mai importante si mai speciale .
In concluzie nici un secol nu este mai special , pt. ca fiecare a adus ceva bun sau rau si prin acest fapt se creeaza concordanta timpului pe care fiecare om si-l diversifica in functie de posibilitatea resurselor.  
* ComentariuVoturi: 15 Voteaza


Link sponsorizat

Comentariul lui:
03-10-2012 16:49:31
Data:
A fost cândva cu adevărat şi ... bine! În secolul întâi înaintea erei noastre. Adică,atunci când Adam şi Eva erau în Paradis,perfecţi! Aici noi românii avem un defect foarte mare,care însă pentru unii s-a dovedit chiar un mijloc de a atinge calităţi:dorinţa romanului de mai bine! Încă de pe vremea lui Burebista oamenii s-au încăpăţânat mereu să caute binele pe care nu l-au putut avea,în loc să se bucure de binele deja existen. Paradoxal,asta a dus la invenţiile atâtor aparate şi elemente electrotehnice,capabile de ,,miracole",care în urmă cu doar câţiva ani nu erau cu adevărat posibile. Dar greşeala rămâne greşeală:în loc să căutăm binele şi fericirea acolo unde ele sunt acasă,adică în noi,în viaţa noastră,în familia noastră,şi mai ales în personalitatea noastră,noi îl căutăm mereu în afară,şi rămânem dezamăgiţi. De ce? Niciun lucru nu ne-a fost dat ca să ne bucurăm prin el de viaţă!! Lucrurile ne sunt date ca să le folosim. Bucuria,fericirea,binele trebuie căutate în interior,că acolo le găsim în mod sigur! Mult succes!! 
* ComentariuVoturi: 12 Voteaza

Comentariul lui:
03-10-2012 16:49:47
Data:
A fost cândva cu adevărat şi ... bine! În secolul întâi înaintea erei noastre. Adică,atunci când Adam şi Eva erau în Paradis,perfecţi! Aici noi românii avem un defect foarte mare,care însă pentru unii s-a dovedit chiar un mijloc de a atinge calităţi:dorinţa romanului de mai bine! Încă de pe vremea lui Burebista oamenii s-au încăpăţânat mereu să caute binele pe care nu l-au putut avea,în loc să se bucure de binele deja existen. Paradoxal,asta a dus la invenţiile atâtor aparate şi elemente electrotehnice,capabile de ,,miracole",care în urmă cu doar câţiva ani nu erau cu adevărat posibile. Dar greşeala rămâne greşeală:în loc să căutăm binele şi fericirea acolo unde ele sunt acasă,adică în noi,în viaţa noastră,în familia noastră,şi mai ales în personalitatea noastră,noi îl căutăm mereu în afară,şi rămânem dezamăgiţi. De ce? Niciun lucru nu ne-a fost dat ca să ne bucurăm prin el de viaţă!! Lucrurile ne sunt date ca să le folosim. Bucuria,fericirea,binele trebuie căutate în interior,că acolo le găsim în mod sigur! Mult succes!! 
* ComentariuVoturi: 12 Voteaza


Link sponsorizat

Comentariul lui:
25-10-2012 22:09:20
Data:
Din punct de vedere material,niciodata nu a fost mai bine ca acum.Oamenii au ajuns la performante in tehnologie cum nu am mai avut pina acum-cel putin asa ne invata istoria.Din punct de vedere spiritual insa,omul nu a evoluat deloc in ultimii 10000 de ani.Aceleasi trasaturi psihice care ne trag spre animale -frica,lacomie,cruzime,invidie,ura etc-ne fac sa nu avem o societate perfecta.Asta ne face sa fim doar niste animale care au primit stiinta prea repede comparativ cu evolutia spirituala.De aceea toti marii invatatori ai umanitatii-Iisus,Budha,Mahomed,Zamolxe etc-au transmis un singur mesaj:rupeti-va de instinctele animalice,invatati sa le invingeti si veti ajunge la un alt nivel al evolutiei,respectati viata sub orice forma pentru ca tot ce contine viata face parte din intregul numit DUMNEZEU,iubiti tot ce e viu caci iubirea este liantul vietii si veti pasi intr-o lume noua superioara 
* ComentariuVoturi: 13 Voteaza

Comentariul lui:
Axl
02-12-2012 03:42:59
Data:
Ti-ai gasit locul "perfect" pentru a pune intrebarea asta....
Oamenii care se "plang" de decaderea societatii sunt doar conservatorii religiosi si extremistii religiosi. Adica practic, oamenii ignoranti, care nu sunt de acord cu o societate tehnocrata, unde oamenii sunt egali indiferent de gen, orientare sexuala, etnie, religie, rasa, etc.

Tara noastra este foarte conservatoare si religioasa. Iar tehnofobia, misoginismul, rasismul, xenofobismul sunt des intalnite.  Ca sa nu mai zic de cunostiintele stiintfice. Multi cred si la ora actuala ca Soarele se invarte in jurul Pamantului. Sa-ti tragi palme, nu alta. La noi se preda religia de clasa 0 iar evolutia abia daca e pomenita.
Intrebarea asta trebuie pusa unor societati care fac cu adevarat parte din tarile dezvoltate, nu d'alde noi, unde superstitia sta la loc de cinste si cica se numeste "credinta si piosenie".

Lumea progreseaza si niciodata nu ne-a fost mai bine, din toate p.d.v. INCLUSIV spiritual. Pentru ca in sfarsit ne putem gandi la ce se afla dincolo de intelegerea noastra, si sa ne punem intrebari (legate de conceptul de dumnezeu, conceptul de viata de apoi, daca exista intr-adevar asa ceva), fara sa ne mai fie frica de "vai, te bate dumnezeu; asa a zis, asa este". Bine, aici ma refer la cei care s-au eliberat de jugul ridicol al superstitiei. Tara noastra nu se incadreaza aici.
Suntem pe ultimul loc la TOT in Europa si totodata, cea mai religioasa tara. Sunt nenumarate studii care arata clar, cu cat este mai dezvoltata o societate si material si intelectual (iar spiritul tine de intelectual), cu atat religia organizata nu mai are putere, sau e chiar aproape inexistenta. 
* ComentariuVoturi: 12 Voteaza

Raspunde / Comenteaza
Adauga un comentariu / raspuns:
Va rugam sa selectati unul din campuri: Utilizator nou Utilizator inregistrat
Ataseaza fisiere» (Max 200KB)