Domenii
  Top Expert
1 djbrain 44355
2 subofferul 5220
3 robica 4610
4 krystyana84 3980
5 elena2008 2690
  Top Statistici
Membri inscrisi 96837
Intrebari 35956
Raspunsuri 164738
  Contact
nume
email
Introduceti textul din imagine
(pentru evitarea spam-ului):
Numar random
 
introduceti mesajul
email admin: adip.at.myexpert.ro
Consultanta ISO, Audituri Interne - Business Advising Team
Vizualizare intrebare
Intrebare
bullet telefon furat de purplefreedom
Buna ziua numele meu e Catalina Marincas. Mi s-a furat telefonul pe data de 11.10. Am fost intr-un magazin Vodafone pentru a-mi bloca numarul. Am primit un microsim in schimb. As dori sa stiu in cat timp va fi functionala noua cartela?

Multumesc frumos
Tags:
5
puncte
2342
vizualizari
11-10-2013 23:09:23
Data intrebarii:
(0.00 - 0 voturi)
Ratings: 
Pentru a putea bifa optiunea de notificare in email in cazul adaugarii de comentarii la aceasta intrebare trebuie sa fiti logat.
Daca nu aveti cont, click Aici
Raspunsuri
Comentariul lui:
11-10-2013 23:17:42
Data:
Cartela ar trebui sa fie functionala imediat, din momentul in care ai blocat-o pe cealalta si cei de la Vodafone ti-au activat-o. 
* ComentariuVoturi: 5 Voteaza


Link sponsorizat

Comentariul lui:
11-10-2013 23:25:13
Data:
imi apare mesajul cu "SIM nevalabil". la ce numar sa sun pentru activare?  
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
12-10-2013 09:34:25
Data:
Acel mesaj e posibil sa apara daca folosesti cartela intr-un telefon codat pe alta retea.

Telefoane de contact:
    *222 / 0372.02.2222 Departamentul Relaţii Clienţi (apel gratuit din reţeaua Vodafone, apel cu tarif normal din alte reţele, apel taxabil din străinătate/roaming);
    *777 / 0372.02.7777 Departamentul Internet şi Date (apel gratuit din reţeaua Vodafone, apel cu tarif normal din alte reţele);
    *224 / 0372.02.2244 Departamentul Plăţi (apel gratuit din reţeaua Vodafone, apel cu tarif normal din alte reţele);
    *221 Departamentul Relaţii Clienţi pentru administratorii conturilor persoane juridice (apel gratuit din reţeaua Vodafone, apel cu tarif normal din alte reţele);
    *228 / 0372.02.2258 Număr de urgenţă - la acest număr se poate solicita blocarea sau deblocarea unui număr Vodafone şi codul PUK (apel gratuit din reţeaua Vodafone, apel cu tarif normal din alte reţele);
    *555 Departamentul Relaţii Clienţi, număr cu acces direct la operator, NON STOP! (apel taxabil cu 0.68 euro pe apel, indiferent de durata apelului. TVA inclus). 
* Raspuns acceptatVoturi: 1 Voteaza


Link sponsorizat

Comentariul lui:
12-10-2013 14:04:38
Data:
Multumesc mult pentru raspuns :) Am verificat, iar problema era telefonul (codat). Nu microsim-ul. O zi minunata! 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
12-10-2013 22:24:36
Data:
Cu placere.
Nu uita ca poti acorda punctele raspunsului favorit, dupa 24 de ore de la intrebare, apasand butonul "acorda punctele acestu utilizator", sub raspunsul preferat.  
* ComentariuVoturi: 1 Voteaza


Link sponsorizat

Comentariul lui:
22-10-2013 21:53:21
Data:
Nu uita ca poti acorda punctele raspunsului favorit, dupa 24 de ore de la intrebare, apasand butonul "acorda punctele acestu utilizator", sub raspunsul preferat.  
 
* ComentariuVoturi: 1 Voteaza

Raspunde / Comenteaza
Adauga un comentariu / raspuns:
Va rugam sa selectati unul din campuri: Utilizator nou Utilizator inregistrat
Ataseaza fisiere» (Max 200KB)