Domenii
  Top Expert
1 djbrain 44355
2 subofferul 5220
3 robica 4610
4 krystyana84 3980
5 elena2008 2690
  Top Statistici
Membri inscrisi 96837
Intrebari 35959
Raspunsuri 164755
  Contact
nume
email
Introduceti textul din imagine
(pentru evitarea spam-ului):
Numar random
 
introduceti mesajul
email admin: adip.at.myexpert.ro
Consultanta ISO, Audituri Interne - Business Advising Team
Vizualizare intrebare
Intrebare
bullet Motor cu ardere interna de mare randament,NEPOLUANT,FARA CONSUM DE CARBURANT- REVOLUTIONAR. de geoyro
Cum se poate transforma un motor cu ardere interna in 2 sau 4 timpi intr-un motor in 6 timpi si care sa nu consume in functionare nici un fel de carburant ,complet nepoluant ???
Tags:
5
puncte
7682
vizualizari
09-09-2014 23:33:34
Data intrebarii:
(0.00 - 0 voturi)
Ratings: 
Pentru a putea bifa optiunea de notificare in email in cazul adaugarii de comentarii la aceasta intrebare trebuie sa fiti logat.
Daca nu aveti cont, click Aici
Raspunsuri
Comentariul lui:
10-09-2014 10:23:19
Data:
Pai, nu se poate.
Pentru ca ai pus intrebarea gresit.

"sa nu consume in functionare nici un fel de carburant"
Cred ca ai vrut sa zici "sa nu consume in functionare nici un fel de carburant CLASIC"
Orice substanta consumata de devine carburant.
Poate sa consume coji de banana - cojile de banana sint carburant in acel moment.

Plus celelalte impdedimente tehnice, pe care nu stau sa le enumar acum. 
* Raspuns acceptatVoturi: 16 Voteaza


Link sponsorizat

Comentariul lui:
16-09-2014 03:24:43
Data:
Aparent asa este,hai sa va explic,desi interesul pentru acest subiect pare ff mic. Din 24 vizionari am un singur  comentariu si asta intr-o nota foarte pesimista. In opinia mea subiectul este foarte fierbinte ,de interes general si reprezinta o solutie revolutionatra care poate schiba in bine viata noastra ,a copiilor nostri si a intrgii planete.Pentru astfel de solutii si-au pierdu viata cercetatori de mare valoare ca Tesla,Maier,..etc.
Solutia este aplicabila oricarui motor cu ardere intrena ,nou sau vechi.Toate modificarile sant aplicabile la exterior ,fara interventii in interiorul motorului.Carburantul este HHO (hidroxi) obtinut din H2O(apa)prin electroliza .Puterea si veteza de propagare a exploziei a acestui amestec carburant( in lipsa aerului) este foarte mare ,in comparatie cu carburantul clasic,circa 1000 de ori.Este deci,necesara modificarea punctului de apridere,care trebuie dat cand pistonul a trecut de punctul mort superior.Explozia (care reprezinta primul impuls motric) este urmat imediat de o implozie egala in intensitate cu explozia(reprezentand al doilea impuls motric),care trebuie sa gaseasca pistonul trecut de punctul mort inferior.Explicatia este foarte simpla ; prin ardere hidrogenului in oxigen are loc reactia chimica de formare a apei ,avand consecinta aparitia imploziei (prin disparitia gazelor sub presiune si instalarea vidului )care va face ca pistonul sa fie absorbit si ridicat incheind  al patrulea timp ,al dolea ciclu motor si al dolea impuls motric.Urmeaza inundarea cu aer din exerior sub presiunea atmosferrica cand pistonul a trecut de punctul mort superior,creind al treilea impluls motric.Urmeaza evacuarea ,care se face la presiunea atmosferica si represinta apa sub forma lichida si de vapori .In aceste conditii apa este condensata si introdusa in reactorul de electrioliza reluand ciclu.Din motive lesne de inteles ma oprec aici cu explicatiile.In principiu cred ca a-ti inteles,desigur mai sant multe probleme de rezolvat. Pentru ca exista un astfel de proiect inregistrat putem comenta subiectul . 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
16-09-2014 10:16:45
Data:
Ah, deci are carburant, exact cum am spus si eu ?
Cit costa HHO ?
 
* ComentariuVoturi: 17 Voteaza

Link sponsorizat
Raspunde / Comenteaza
Adauga un comentariu / raspuns:
Va rugam sa selectati unul din campuri: Utilizator nou Utilizator inregistrat
Ataseaza fisiere» (Max 200KB)