Domenii

Vizualizare intrebare
Intrebare
bullet compunere de ro-xi
compunere despre vacanta de vara
Tags:
puncte
2429
vizualizari
17-09-2014 13:07:35
Data intrebarii:
(0.00 - 0 voturi)
Ratings:
Pentru a putea bifa optiunea de notificare in email in cazul adaugarii de comentarii la aceasta intrebare trebuie sa fiti logat.
Daca nu aveti cont, click Aici
Raspunsuri
17-09-2014 13:09:55
Data:
Iei fiecare rind si-l dezvolti mai mult.
De exemplu:
"Printre randuri rezolvat cateva probleme la mate si citit vreo doua, trei carti."

"Printre randuri rezolvat cateva probleme la matematica si citit vreo doua, trei carti (spui numele cartilor). Am mai facut si exercitii la limba franceza (sau englesa sau chineza sau care iti place tie). De asemenea, am mai repetat si unele notiuni mai grele de la chimie (sau fizica sau ce vrei tu)......"

Si asa mi departe........

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La inceputul vacantei m-am relaxat total, fara carti si caiete, fara ore de culcare si de trezit dimineata, fara program.

Apoi mi-am pregatit petrecerea de ziua mea: invitatii si invitati, tort, muzica, etc.

A urmat intalniri cu prieteni, plimbari prin parc si navigati pe net, biciclete, messenger, iesiri la iarba verde, cofetarii, vizite la bunici.

E bine sa fii si harnic!!! Ce bine m-am distrat culegand rosii mari si coapte pe care le-am macinat si am facut bulion. Ce frumos aratau sticlele asezate pe rafturile din camara bunicii!!! (40l- mult nu ?!?)

Insa cea mai frumoasa perioada a vacantei au fost cele doua saptamani petrecute pe malul Marii Adriatice, in Italia.

Drumul obositor si lung: am traversat doua tari, Ungaria si Austria; an trecut peste Dunare prin mijlocul Budapestei; in apropierea Vienei am vazut morile de vant care capteaza energia eoliana; am vazut peisajul muntos si parca desenat din Austria.

In Italia, la destinatie a fost minunat: lume civilizata, strazi curate, verdeata, plaja cu nisip fin, marea albastra-verzuie, soare, orasul vesel si luminat seara, pizza si spaghetti, galeriile cu inghetata delicioasa, restaurante cu muzica live si clowni, artisti ai strazi( mi-am facut chiar si un portret), parcul zoo din apropierea statiunii si multe alte lucruri deosebite.

Am vizitat orasul cu strazile de apa, frumoasa Venetie: ne-am dus cu vaporetul, am colindat magazinele de lux, am ascultat orchestrele cantand muzica clasica si am hranit porumbeii in Piata San Marco.

Eh!!! Imi era dor de tara si vroiam sa inceapa scoala, dar acum as vrea sa fiu acolo, pe plaja si sa inot in mare.
...
Zilele vacantei de vara s-au apropiat repede.toti copii isi fac planuri pentru bine meritata vacanta dupa un an scolar plin de realizari. Unii merg la bunici , altii la mare, la munte ,toti sunt bucurosi.
Eu impreuna cu familia merg la mare .Imi place foarte mult apa inspumata ,nisipul fin si cald de la malul marii. Restul vacantei mi-l petrec la bunici ajutandu-i la treburile gospodaresti. M-a intorc acasa aproape de inceputul anului scolar, dar pana atunci ma bucur de ultimele zile de vacanta la bunici. Urmaresc in fiecare zi randunelele de la streasina casei care isi pregatesc puisorii de plecare in tarile calde . Imi este greu caci si eu voi pleca si va ramane casa bunicilor fara randunele si fara randunici.
In apusul soarelui imi depan gandurile traite de-a lungul vacantei si le astern pe hartie care vor ramane amintiri in paginile copilariei mele.
* ComentariuVoturi: 7 Voteaza

26-09-2014 22:04:05

* ComentariuVoturi: 8 Voteaza

26-09-2014 22:04:11

26-09-2014 22:04:18

26-09-2014 22:04:27

Raspunde / Comenteaza
Adauga un comentariu / raspuns:
Va rugam sa selectati unul din campuri: Utilizator nou Utilizator inregistrat
Ataseaza fisiere» (Max 200KB)