Domenii
  Top Expert
1 djbrain 44355
2 subofferul 5220
3 robica 4610
4 krystyana84 3980
5 elena2008 2690
  Top Statistici
Membri inscrisi 96837
Intrebari 35962
Raspunsuri 164760
  Contact
nume
email
Introduceti textul din imagine
(pentru evitarea spam-ului):
Numar random
 
introduceti mesajul
email admin: adip.at.myexpert.ro
Consultanta ISO, Audituri Interne - Business Advising Team
Vizualizare intrebare
Intrebare
bullet Gilera ice nu mai porneste de Reloaded
Salutare am un scuter Gilera Ice de 49 cm racire pe aer pe care nu l-am mai pornit de un an si azi am incercat sa-l pornesc si a pornit putin cand il tineam putin turat dar mergea 5-10 secunde si se oprea si acum nu mai porneste deloc.
M-am uitat la bujie sa vad daca da scanteie si da numai ca dupa ce dau mai multe pedale si o desfac este uda de benzina.
Am umblat la carburator la aer si la benzina si acum nu mai da semne deloc ca porneste.
Cum este mai bine sa reglez suruburile acelea de la carburator sa-mi porneasca ?
Sau ce altceva sa aibe de nu mai porneste ca anul trecut a mers fara probleme.
Tags:
10
puncte
1365
vizualizari
05-08-2014 18:15:49
Data intrebarii:
(0.00 - 0 voturi)
Ratings: 
Pentru a putea bifa optiunea de notificare in email in cazul adaugarii de comentarii la aceasta intrebare trebuie sa fiti logat.
Daca nu aveti cont, click Aici
Raspunsuri
Comentariul lui:
05-08-2014 18:18:55
Data:
Este foarte clar ca tu ai reusit sa-l strici si mai rau.
Da, de la carburator apar asemenea probleme.
Dar tu deja ai umblat acolo si acum nu mai misca deloc.
Deci, mergi la un mecanic pina nu-l strici de tot.

Reglajul corect aer/benzina se face asa:
Invarti surubelul de amestec pana in punctul in care turatia este maxima, apoi reglezi ralantiul din surubelul lui.
se fac cateva ture pentru a incalzi motorul si a-l aduce la temperatura optima de functionare
- se da ralantiul ceva mai mare din surubul de ralanti
- se strange surubul de aer (rotit spre dereapta) pana motorul da sa moara
- din punctul asta se desurubeaza surubul de aer pana turatia incepe sa creasca. Se desurubeaza pana in punctul in care turatia este maxima + inca un sfert/jumatate de tura.
- se regleaza la loc ralantiul din surubul lui
- se da un "spritz" scurt din acceleratie. Daca la revenirea la ralanti motorul se balbaie putin (scade pt 1-2 secunde sub turatia de ralanti dupa care isi revine), se mai inchide un sfert de tura surubul de aer si se repeta testul pana ce dupa spritz motorul ramane imediat la turatia normala de ralanti. 
* Raspuns acceptatVoturi: 11 Voteaza



Raspunde / Comenteaza
Adauga un comentariu / raspuns:
Va rugam sa selectati unul din campuri: Utilizator nou Utilizator inregistrat
Ataseaza fisiere» (Max 200KB)