Domenii
  Top Expert
1 djbrain 44355
2 subofferul 5220
3 robica 4610
4 krystyana84 3980
5 elena2008 2690
  Top Statistici
Membri inscrisi 96837
Intrebari 35964
Raspunsuri 164761
  Contact
nume
email
Introduceti textul din imagine
(pentru evitarea spam-ului):
Numar random
 
introduceti mesajul
email admin: adip.at.myexpert.ro
Consultanta ISO, Audituri Interne - Business Advising Team
Vizualizare intrebare
Intrebare
bullet Cum incep programarea? de calin5271
Va salut. Am 16 ani si doresc sa incep, cat mai rapid, o cariera in industria IT, pe partea de programare: smartphone-uri, tablete, chiar si programare web. Doresc sa invat programare in special pentru iOS / Mac OS. Am reusit sa invat de pe internet niste notiuni teoretice ale programarii orientate pe obiecte, dar  cam putin concret. Am luat cursul CS106A de la Stanford, si urmeaza sa iau si CS106B. In rest, am experienta de aprox. 1 an in programarea pe care o facem la scoala, in C++ unde ma descurc foarte bine. As fi foarte recunoscator sa primesc ajutor din partea cuiva, sau macar niste sfaturi in legatura cu ce ar trebui sa invat, ce cale am de urmat. Va multumesc!
Tags:
5
puncte
1805
vizualizari
02-07-2013 11:24:16
Data intrebarii:
(0.00 - 0 voturi)
Ratings: 
Pentru a putea bifa optiunea de notificare in email in cazul adaugarii de comentarii la aceasta intrebare trebuie sa fiti logat.
Daca nu aveti cont, click Aici
Raspunsuri
Comentariul lui:
02-07-2013 11:36:06
Data:
In primul rind, bafta !

In al doilea rind, sfaturile sint generale: invata mult e lucruri de baza.
Apoi iti faci o specializare - de exemplu jocuri 3D sau jocuri 2D platform sau aplicatii web (frontend + backend).... sau orice iti place tie.
Este suficient sa te specializezi pe o chestie, exista cerere destula pentru orice.

In al treilea rind, acele cursuri sint bune.
Dar nu inlocuiesc partea practica, cum ziceam mai sus.
Din pacate, la partea practica ai putea avea unele probleme privind iOS.
Un iPhone este ceva mai scump decit un telefon cu Android.
Inscrierea si publicarea de aplicatii pe App Store sint mai scumpe decit cea in Google Play.
Conditiile App Store sint mult mai stricte decit cele Google Play. 
* ComentariuVoturi: 19 Voteaza


Link sponsorizat

Comentariul lui:
02-07-2013 11:53:57
Data:
Multumesc pentru raspuns. Cu practica pentru iOS ma descurc: am un iPhone 4S, un iPad 2 si un hackintosh, deci am pe ce lucra. Stiu ca licenta de developer e 100 de dolari pe an pe iOS, 25 de dolari pe viata pe Android. Dar pe iOS se platesc catre developeri sume de 5 ori mai mari, deci daca as reusi sa creez un joc 2D dragut, gratuit si cu ceva in-app-purchase-uri, ar putea deveni mai usor popular, si ar merita sa dau cei 100 de dolari.

Problema mea principala apare la "in al doilea rand" :)). Lucruri de baza: E destul ce am gasit in cursurile acelea?
Ce lucruri de baza trebuie sa "caut" ?
In general vreau sa fac jocuri 2D, sau aplicatii de entertainment / utilitati. Dar si aici, nu stiu de unde as putea capata experienta.. ar trebui sa ma uit peste niste proiecte open-source? Sau sa caut lectii despre asta, si daca da, de unde ?  
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
02-07-2013 12:01:38
Data:
Lucrurile de baza sint ... lucruci de baza.
Adica aplicatii foarte simple, cu 1-2-3 ecrane si toate controalele disponibile pe platforma respectiva....
Da, poti sa cauti diverse coduri sursa, bineinteles.
Si mie tot asa imi place sa programez (pentru windows pc): ia programe deja facute - codul sursa - le adaptez la ce am eu nevoie. 
* Raspuns acceptatVoturi: 26 Voteaza

Link sponsorizat
Raspunde / Comenteaza
Adauga un comentariu / raspuns:
Va rugam sa selectati unul din campuri: Utilizator nou Utilizator inregistrat
Ataseaza fisiere» (Max 200KB)