Domenii
  Top Expert
1 djbrain 44355
2 subofferul 5220
3 robica 4610
4 krystyana84 3980
5 elena2008 2690
  Top Statistici
Membri inscrisi 96837
Intrebari 35960
Raspunsuri 164758
  Contact
nume
email
Introduceti textul din imagine
(pentru evitarea spam-ului):
Numar random
 
introduceti mesajul
email admin: adip.at.myexpert.ro
Consultanta ISO, Audituri Interne - Business Advising Team
Vizualizare intrebare
Intrebare
bullet Date Mobile nu functioneaza de Danetty98
Salut, mi-am facut update la telefon de la android 4.4.4 la android 5.0.2 , pentru ca de fiecare data cand porneam telefonul imi aparea la notificari sa fac update. Am facut update, mi s-a instalat android 5.0.2, dar am o problema, nu functioneaza datele mobile, vreau sa precizez ca inainte imi mergeau pe 4.4.4, am resetat telefonul din nou, tot android 5.0.2 ramane, si nu functioneaza datele, cand le activez, imi apare o fereastra in care scrie, ''Daca nu utilizati o conexiune WIFI, nu veti mai putea sa utilizati internetul''.. What the fuck? Am nevoie de ajutor! Telefonul meu este un Samsung galaxy grand prime
Tags:
5
puncte
3031
vizualizari
13-01-2016 14:20:36
Data intrebarii:
(0.00 - 0 voturi)
Ratings: 
Pentru a putea bifa optiunea de notificare in email in cazul adaugarii de comentarii la aceasta intrebare trebuie sa fiti logat.
Daca nu aveti cont, click Aici
Raspunsuri
Comentariul lui:
13-01-2016 14:24:03
Data:
Ai configurat din nou APN ?
Intra la meniul de retele mobile > APN sau Access Point name sau Nume puncte access
Acolo trebuie sa configurezi un APN nou, cu setarile de la reteaua ta de telefonie mobila.
Dezactiveaza wireless, ca sa vezi daca merge acest APN. 
* ComentariuVoturi: 1 Voteaza


Link sponsorizat

Comentariul lui:
13-01-2016 14:27:25
Data:
Am intrat in meniul nume puncte de acces > aici imi apar 3 optiuni : Connect mobile(broadband), web n''walk (wnw) , Telekom MMS . Ce trebuie sa fac acum?  
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
13-01-2016 14:29:32
Data:
Deci sa inteleg ca esti pe Telekom.
Ai abonament sau cartela ?
Este selectata vreuna din cele 3 optiuni ? 
* ComentariuVoturi: 1 Voteaza


Link sponsorizat

Comentariul lui:
13-01-2016 14:31:24
Data:
Am abonament, doar primele doua pot fi bifate Connect mobile si webn'walk , telekom MMS nu poate fii selectata, adica nu are patrat dinala cu bifare...Si nu, nu este setat nimic, ce fac mai departe? 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
13-01-2016 14:45:58
Data:
Selecteaza pe prima (click pe cerculet) si vezi daca merge.
Daca nu merge > click pe nume (pe text in stinga) si vezi daca sint aceste valori.
www.goo.gl/X2gxTz
Daca nu sint, pune-le tu manual. 
* ComentariuVoturi: 1 Voteaza


Link sponsorizat

Comentariul lui:
13-01-2016 14:50:24
Data:
Am facut exact cum a scris acolo, deci exact si tot nu mi se activeaza.. am facut si un alt APN cu numele Telekom Romania Mobil am bagat la APN broadband si la tip APN default,supl... Tot nu mi se activeaza. 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
13-01-2016 14:51:58
Data:
Cel mai bine este sa ai un singur APN.
Deci, intra pe celelalte - apasa butonul de optiuni > Delete.
Eventual incearca si un restart la telefon.
Si vezi sa fie bifat APN (chiar daca e unul singur). 
* ComentariuVoturi: 2 Voteaza

Comentariul lui:
13-01-2016 15:10:08
Data:
Deci nu merge, nu stiu ce sa ii mai fac, am facut aici niste screenshot-uri..http://imgur.com/a/6muhX 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
13-01-2016 15:22:24
Data:
Se pare ca setarile sint OK.
Presupun ca ai activat datele mobile, deci nu este asta problema.

Mai intra si la Retele Mobile > cauta 2G, 3G, 4G sau Mod retea sau GSM, WCDMA, LTE.....
Acolo trebuie sa fie bifat 3G sau WCDMA sau automat.

Daca nici asa nu functioneaza:
- scoate bateriea 15 secunde
- baga bateria la loc.

Daca tot nu merge, suna la relatii clienti Telekom.
Sau mergi intr-un magazin al lor.
Sau apeleaza la garantie. 
* Raspuns acceptatVoturi: 1 Voteaza

Raspunde / Comenteaza
Adauga un comentariu / raspuns:
Va rugam sa selectati unul din campuri: Utilizator nou Utilizator inregistrat
Ataseaza fisiere» (Max 200KB)