Domenii
  Top Expert
1 djbrain 44355
2 subofferul 5220
3 robica 4610
4 krystyana84 3980
5 elena2008 2690
  Top Statistici
Membri inscrisi 96837
Intrebari 35962
Raspunsuri 164760
  Contact
nume
email
Introduceti textul din imagine
(pentru evitarea spam-ului):
Numar random
 
introduceti mesajul
email admin: adip.at.myexpert.ro
Consultanta ISO, Audituri Interne - Business Advising Team
Vizualizare intrebare
Intrebare
bullet We can't sign you in to Yahoo Messenger. de EnzymeX
We can't sign you in to Yahoo Messenger.

There might be a problem with you internet connection . Make sure your computer is connected to the internet. Click Troubleshoot to begin a series of tests to try to diagnose the connection problem.
Nu inteleg de ce. Calculatorul este conectat la internet.  
Merg toate siteurile,de ieri am aceasta problema,am dezinstalat messul ,l-am instalat din nou si la fel..Nu stiu ce sa mai fac .Daca ma poate ajuta cineva .Multumesc.
Tags:
5
puncte
11503
vizualizari
22-10-2011 16:28:35
Data intrebarii:
(0.00 - 0 voturi)
Ratings: 
Pentru a putea bifa optiunea de notificare in email in cazul adaugarii de comentarii la aceasta intrebare trebuie sa fiti logat.
Daca nu aveti cont, click Aici
Raspunsuri
Comentariul lui:
22-10-2011 16:29:58
Data:
Intra pe adresa asta:
mail.yahoo.com
SPune exact ce se intimpla.

Opreste programul antivirus si/sau firewall.
Vezi ca ai firewall si la Windows, dezactiveaza si pe ala (cauta pe google). 
* ComentariuVoturi: 5 Voteaza


Link sponsorizat

Comentariul lui:
22-10-2011 16:34:03
Data:
Merge sa verific mailul..messul nu merge ..de ieri.pana ieri mergea perfect... 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
22-10-2011 16:35:12
Data:
Ai verificat ACUM mailul ?
Ai facut si ce am zis mai jos? 
* ComentariuVoturi: 5 Voteaza


Link sponsorizat

Comentariul lui:
22-10-2011 16:35:35
Data:
Ai apasat butonul Troubleshoot, cum zice acolo ? 
* ComentariuVoturi: 5 Voteaza

Comentariul lui:
22-10-2011 17:05:56
Data:
Da ,am verificat mailul chiar acum, toate site-urile functionand, apasarea butonului Troubleshoot nu ma ajuta cu absolut nimic afisandu-mi o fereastra ce verifica conexiunea. Aceasta fiind disponibila, fereastra dispare, iar la o noua incercare de autentificare imi este afisat in continuare mesajul de mai sus....Programul Antivirus este oprit.. 
* Comentariul autorului


Link sponsorizat

Comentariul lui:
22-10-2011 17:06:00
Data:
Da ,am verificat mailul chiar acum, toate site-urile functionand, apasarea butonului Troubleshoot nu ma ajuta cu absolut nimic afisandu-mi o fereastra ce verifica conexiunea. Aceasta fiind disponibila, fereastra dispare, iar la o noua incercare de autentificare imi este afisat in continuare mesajul de mai sus....Programul Antivirus este oprit.. 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
22-10-2011 17:08:51
Data:
Firewall ??
Program separat sau cel din windows ?

Ai facut vreo modificare al setarile de internet ieri?
Ai instalat vreun program de internet/retea?

Ai cumva router ? 
* ComentariuVoturi: 5 Voteaza

Comentariul lui:
22-10-2011 17:15:38
Data:
Nu am umblat la setari,nu am instalat nici-un program,am internet prin cablu de la RDS,de ficare data cand deschid pc-ul dau click pe iconita connect si merge! 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
22-10-2011 17:19:05
Data:
Ai putea incerca pasii de aici:
help.yahoo.com/kb/index?locale=en_US&page=content&y=PROD_MSNG_MSNG9&id=SLN9&impressions=true
 
* Raspuns acceptatVoturi: 26 Voteaza

Comentariul lui:
23-10-2011 18:15:11
Data:
Salut am urmat toti pasi dar nici asa nu merge!!!Vreau sa mai specific ceva ,daca vreau sa intru de pe Internet Explorer pe yahoo.com ,pe adresa mea nu mere ,imi spune asa  : Internet Explorer cannot display the webpage : This problem can be caused by a variety of issues, including:

•Internet connectivity has been lost.
•The website is temporarily unavailable.
•The Domain Name Server (DNS) is not reachable.
•The Domain Name Server (DNS) does not have a listing for the website's domain.
•There might be a typing error in the address.
•If this is an HTTPS (secure) address, click Tools, click Internet Options, click Advanced, and check to be sure the SSL and TLS protocols are enabled under the security section.

For offline users

You can still view subscribed feeds and some recently viewed webpages.
To view subscribed feeds

1.Click the Favorites Center button , click Feeds, and then click the feed you want to view.

To view recently visited webpages (might not work on all pages)

1.Click Tools , and then click Work Offline.
2.Click the Favorites Center button , click History, and then click the page you want to view.
In schimb daca intru pe de Mozilla Firefox,merge sa verific yahoo. mail...

Ce naiba sa fie?de la conexiunea mea cu RSD?
Multumesc anticipat. 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
23-10-2011 21:32:32
Data:
Cum adica pe yahoo.com, pe adresa ta ?
CARE adresa ta ?

Mergi la meniul File > Vezi daca este de-bifat Offline (este mai jos). 
* ComentariuVoturi: 4 Voteaza

Comentariul lui:
23-10-2011 21:42:37
Data:
Am vrut sa zic ca am intrat pe adresa mea de mail ,de pe Mozilla Firefox,iar de pe Internet Explorer nu merge,nu ar fi asta o problema insa am facut o legatura cu faptul ca nu merge deloc messangerul.PS : Internet Explorer nu merge sa-mi verific mailul,de pe Mozilla merge,iar Messangerul nu merge deloc.L-am instalat de 3,4 ori,imi apare la fel : There might be a problem with you internet connection . Make sure your computer is connected to the internet. Click Troubleshoot to begin a series of tests to try to diagnose the connection problem.
Multumesc. 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
24-10-2011 09:29:40
Data:
Deschide Internet Explorer.
Mergi la meniul File > vezi sa fie de-bifat ...Offline... (este mai jos in meniu).

Ai folosit vreodata Teamviewer? 
* ComentariuVoturi: 4 Voteaza

Comentariul lui:
24-10-2011 09:38:49
Data:
Nu am folosit Teamviewer..nici nu stiu ce este ...
Nu gasesc pe pagina internet explorer meniul file..Am gasit ceva la Tools : arata semnul internet explorer si scrie : Work Oflline,iar pe semn este un X rosu.
Multumesc. 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
24-10-2011 09:43:47
Data:
Este bine cum este acolo.
Semnul rosu inseamna ca este ONLINE.
Daca era un semn negru (bifat, check) era OFFLINE si era rau.

Mergi tot la meniul Tools > Internet Options.
Apoi sus in fereastra la Connections
Da jos pe LAN Settings. Trebuie sa fie bifat doar Automatically....
Iesi de acolo cu OK.

Selecteaza conexiunea ta in lista Dial-up and....
Da pe Settings
Acolo trbeuie a fie toate optiunile de-bifate.
Doar jos trebuie sa apara userul si parola RDS, daca ai asa.
Ai user si parola sau ai modem? 
* ComentariuVoturi: 4 Voteaza

Comentariul lui:
24-10-2011 09:53:56
Data:
Nu era bifat Automatically,am bifat si mai este putin mai jos bifat : Use a proxy server...dar asa era nu am bifat eu...dar nici asa nu merge..asa am procedat,inclusiv partea a doua.da am  user si parola,nu am modem am cablu ,fibra direct in unitatea centrala. 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
24-10-2011 10:03:52
Data:
Proxy bifat nu este bine.
Debifeaza.

Dincolo, la conexiune > Settings, sint toate debifate?

Da restart la calculator. 
* ComentariuVoturi: 4 Voteaza

Comentariul lui:
24-10-2011 10:15:24
Data:
Nu imi vine sa cred!!!Am incercat si chestia asta si tot nu merge...am dat restart.da sunt toate de-bifate. 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
24-10-2011 10:20:43
Data:
Inseamna ca ai vreun virus sau alta problema grava.
N-ar strica sa reinstalezi Windows.

|==================================================*
| Te rog sa acorzi punctele, daca am fost de ajutor. Multumesc anticipat.
| Apare buton "acorda punctele" in stinga, la 24 de ore dupa intrebare.
  \/-\/-\/-\/-\/-\/========================================*
 
* ComentariuVoturi: 26 Voteaza

Comentariul lui:
24-10-2011 10:25:49
Data:
Ai fost de mare ajutor chiar daca nu am rezolvat problema.Am sa acord punctajul cu siguranta.O zi buna. 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
24-10-2011 10:30:58
Data:
Bafta si sa ne zici daca ai rezolvat problema, pina la urma. 
* ComentariuVoturi: 4 Voteaza

Comentariul lui:
25-10-2011 01:10:51
Data:
Ok ,am sa anunt. 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
25-10-2011 11:28:22
Data:
Ok ,am sa anunt.   
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
10-11-2011 23:26:38
Data:
Am instalat astazi windows din nou,era vorba de niste virusi foarte ciudati...acum merge totul foarte ok..:)
Bafta, 
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
21-03-2013 22:08:57
Data:
Am aceeasi problema,am dat click pe troubleshoot dar tot asa imi apare,am incercat sa intru pe adresa unui prieten si am realizat ca este o problema cu contul si nu cu mess-ul 
* ComentariuVoturi: 3 Voteaza

Comentariul lui:
03-02-2015 18:34:35
Data:
acceasi problema am avut-o si eu sa nu ma pot conecta pe messenger. Solutia a fost acceasi pt 2 calculatoare diferite desi nu are legatura cu messenger sa instalez internet explorer 8 pt ca aveam internet explorer 6 
* ComentariuVoturi: 2 Voteaza

Raspunde / Comenteaza
Adauga un comentariu / raspuns:
Va rugam sa selectati unul din campuri: Utilizator nou Utilizator inregistrat
Ataseaza fisiere» (Max 200KB)