Domenii
  Top Expert
1 djbrain 44355
2 subofferul 5220
3 robica 4610
4 krystyana84 3980
5 elena2008 2690
  Top Statistici
Membri inscrisi 96837
Intrebari 35959
Raspunsuri 164755
  Contact
nume
email
Introduceti textul din imagine
(pentru evitarea spam-ului):
Numar random
 
introduceti mesajul
email admin: adip.at.myexpert.ro
Consultanta ISO, Audituri Interne - Business Advising Team
Vizualizare intrebare
Intrebare
bullet digi mobil de klauics
Salut.am un digi mobil care l`am folosit timp de 1 saptamana (l`am folosit doar ca sa fiu sunat...am sunat decat 1 data de pe el ) dupa care pe orice nr as suna ( pe fix , pe mobil, in tara, in afara tarii..etc) imi zice "ne pare rau apelul dumneavoastra este restrictionat" , iar daca cineva incearca sa ma sune zice ca este inchis telefonu. vreo solutie ? multumesc !
Tags:
5
puncte
3552
vizualizari
22-12-2013 19:37:17
Data intrebarii:
(0.00 - 0 voturi)
Ratings: 
Pentru a putea bifa optiunea de notificare in email in cazul adaugarii de comentarii la aceasta intrebare trebuie sa fiti logat.
Daca nu aveti cont, click Aici
Raspunsuri
Comentariul lui:
22-12-2013 19:38:30
Data:
p.s. i`am dat si resetare./revenire la setarile din fabrica .  
* Comentariul autorului


Link sponsorizat

Comentariul lui:
22-12-2013 19:39:45
Data:
De ce nu suni la Relatii Clienti.
Este gratuit si te vor ajuat imediat.
Poti sa suni de pe orice alt telefon, la numerele:
031.400.4414 Bucuresti
031.400.7777  din orice judet
03xx.400.414 - alte judete, pui prefixul xx corespunzator, cauti pe net pentru judetul tau

Incearca sa apelezi acest cod:
#33*0000*

Ai platit abonamentul RDS ? 
* Raspuns acceptatVoturi: 0 Voteaza

Comentariul lui:
22-12-2013 19:43:28
Data:
da e platit...merge net/tv/tel fix...tot numai digi mobil nu 
* Comentariul autorului


Link sponsorizat

Comentariul lui:
22-12-2013 19:51:41
Data:
De ce nu suni la Relatii Clienti ?
Ai probat codul respectiv ? 
* ComentariuVoturi: 2 Voteaza

Comentariul lui:
23-12-2013 15:18:54
Data:
am sunat aseara la relatii cu clientii...eu nici nu figuram ca as avea telefon digi dat de ei :)))) (ca in romania) mi s`a zis ca a mers o perioada si dupa l`a blocat reteaua automat :))...ce sa mai zici...o sa ma duc la ei cu contractu sa mi`l repuna in functiune . 
* Comentariul autorului


Link sponsorizat

Comentariul lui:
23-12-2013 15:31:14
Data:
BIne ca ai rezolvat problema.
Si eu am patit diverse chestii.
Am anulat optiunea HBO si am mai platit inca o luna, deoarece au "uitat" sa ma stearga din calculator.
Bafta !

|--------------------------------------------------------------------------------------------------
|   Nu uita sa acorzi punctele, daca te-am ajutat. Multumesc anticipat.
|   Apare buton "acorda punctele" sub raspuns, la 24 de ore dupa intrebare.
|--------------------------------------------------------------------------------------------------
 
* ComentariuVoturi: 0 Voteaza

Comentariul lui:
23-12-2013 18:18:52
Data:
am fost la ei mi`am reinoit contractu pe inca un an cu rds...ca sa poata sa imi reactiveze digi mobil...si m`au mai taxat cu inca 10 lei pe luna...ca sa fie treaba ,treaba :))))  
* Comentariul autorului

Comentariul lui:
23-12-2013 20:00:26
Data:
Nu trebuia sa prelungesti nimic.
Era greseala lor, nu era greseala ta.
De ce te taxeaza 10 lei pe luna ?
 
* ComentariuVoturi: 1 Voteaza

Raspunde / Comenteaza
Adauga un comentariu / raspuns:
Va rugam sa selectati unul din campuri: Utilizator nou Utilizator inregistrat
Ataseaza fisiere» (Max 200KB)