Domenii
  Top Expert
1 djbrain 44355
2 subofferul 5220
3 robica 4610
4 krystyana84 3980
5 elena2008 2690
  Top Statistici
Membri inscrisi 96837
Intrebari 35963
Raspunsuri 164761
  Contact
nume
email
Introduceti textul din imagine
(pentru evitarea spam-ului):
Numar random
 
introduceti mesajul
email admin: adip.at.myexpert.ro
Consultanta ISO, Audituri Interne - Business Advising Team
Vizualizare intrebare
Intrebare
bullet problema de logitek
Mi sa stricat mouseul mai exact rotita si este cumparat de la emag este inca in garantie dabea il am de 1-2 luni si cum il trimit sa il repare ce trebuie sa fac?
Tags:
5
puncte
1786
vizualizari
06-12-2010 19:28:04
Data intrebarii:
(0.00 - 0 voturi)
Ratings: 
Pentru a putea bifa optiunea de notificare in email in cazul adaugarii de comentarii la aceasta intrebare trebuie sa fiti logat.
Daca nu aveti cont, click Aici
Raspunsuri
Comentariul lui:
06-12-2010 19:32:46
Data:
Il duci la garantie !!

Service
Ramai clientul nostru si dupa ce cumperi.
Pentru a te bucura cat mai repede din nou de un produs care s-a defectat in termenul de garantie, produsele livrate de noi beneficiaza de:
1. Service intr-o retea nationala: In cazul in care producatorul opereaza o retea nationala de service vei primi la livrare un certificat de garantie in care vei gasi cel mai apropiat centru de service precum si datele de contact
2. Service pick-up & return gratuit: In cazul in care producatorul opereaza un singur centru national de service, vei primi un certificat de garantie emis de eMAG in baza caruia poti solicita repararea produsului prin intermediul service-ul nostru. Imediat dupa solicitare, iti vom trimite un curier acasa, va prelua produsul, il vom repune in functiune si ti-l vom trimite inapoi prin acelasi curier. Transportul dus-intors il platim noi. 
* ComentariuVoturi: 4 Voteaza


Link sponsorizat

Comentariul lui:
06-12-2010 19:33:05
Data:
Serviciul Pick-Up & Return este oferit gratuit de Dante International pentru produsele care beneficiaza de certificat de garantie oferit de catre Dante International.
Acest serviciu presupune preluarea de la client a produsului defect in perioada de garantie si returnarea acestuia dupa repararea lui in service-ul propriu sau in service-urile autorizate de producatori.
Transportul tur-retur si asigurarea produsului pe durata transportului se desfasoara in conditii de gratuitate.

Mai multe detalii aici: [link in curs de aprobare] 
* Raspuns acceptatVoturi: 4 Voteaza

Comentariul lui:
10-12-2010 22:54:04
Data:
suna la emag si inteaba , oricum o sa trebuiasca sa ii suni sa ii intrebi , unde trimiti . 
* ComentariuVoturi: 4 Voteaza

Link sponsorizat
Raspunde / Comenteaza
Adauga un comentariu / raspuns:
Va rugam sa selectati unul din campuri: Utilizator nou Utilizator inregistrat
Ataseaza fisiere» (Max 200KB)